עוה"ד ששי גז על משפט נתניהו: "לדעתי אין כאן אקדח מעשן. אני מודאג"

המהדורה המרכזית No Comments on עוה"ד ששי גז על משפט נתניהו: "לדעתי אין כאן אקדח מעשן. אני מודאג"

ורך הדין ששי גז, מבכירי מערכת המשפט בישראל התארח הערב ב"מהדורה המרכזית" וניתח את סאגת המשפט וההדלפות בתיקי נתניהו | "ההדלפות הן תופעה חמורה ביותר, וצריך לעקור אותה מהשורש אי אפשר להמשיך ככה" | האזינו

צילום: Moshe Shai/FLASH90
13:51
30.04.24
יונת קפלן No Comments on לא לספור קלוריות: הגישה של ניקול שרון לאורח חיים בריא

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחד מבכירי המערכת המשפטית בישראל עורך הדין ששי גז ניתח הערב ב"מהדורה המרכזית" את סאגת המשפט וההדלפות בתיקי נתניהו: "כולם שופטים מפוזיציה, אם אתה בעד ביבי אתה תאמר שהמשפט קורס, ואם אתה נגד אתה תטען שהוא מסתבך – אני בודק את זה באפיק המשפטי".

גז הוסיף וטען: יש שלושה תיקים אנחנו כעת בתיק 4000 זה תיק שוחד חמור, אם ראש הממשלה לשעבר יורשע הוא גם ישב במאסר בפועל. לדעתי אין כאן אקדח מעשן: קודם כל שבכלל היה סיקור חיובי. שתיים, אתה צריך להוכיח שהוא קיבל יותר מכולם, אחר כך תצטרך להוכיח שהוא ביקש ולא בני משפחתו. דבר אחרון יהיה מאוד קשה להוכיח שביבי נתן משהו בתמורה. עד היום עוד לא שמעתי שמישהו טוען שביבי אומר לאלוביץ אם תתן לי תקבל הטבות".

"ההדלפות האלו הן תופעה חמורה ביותר, וצריך לעקור אותה מהשורש אי אפשר להמשיך ככה, אי אפשר לנהל משפט ככה. הראיה שהביאו אותה בסוף לא השתמשו בה בסוף. אז מה רצו? להשפיע על השופטים? להשפיע על הסיפור? קחו דוגמה את השרשרת הזאת היא לא רלוונטית – אז למה היא מודלפת? הרי לא יעשו בזה שימוש".

אתם לא יכולים להאשים את הסנגורים, אין להם את החומר הזה. יש שתי אפשרויות או המשטרה או הפרקליטות – זה לא פעם ראשונה שמדליפים. בעיני התופעה של ההדפות חמורה".

מישהו שם לא הכין שיעורי בית בפרקליטות. בהתחלה, אין אישור מפורש של היועץ המשפטי לחקור, אחר כך תוך כדי חקירה מתברר שלא גבו את כל החומר מישועה והיו צריכים לעשות הפסקה. איך יכול להיות שיום קודם מתקשרים לפרקליטים? תיק כזה רציני, כמו שכל המדינה מדברת עליו זה כל החומר שיש לכם?" תקף גז.

האזינו:



0 תגובות